Monday 7 January 2008

Ακολουθεί απλήρωτη πολιτική διαφήμιση

«Αυτός ο άνθρωπος, αυτός... Είναι ο άλλος μου εαυτός...» τραγουδούσε η Τζένη Βάνου. Ή μήπως ήταν η Πόλυ Πάνου, δεν ξέρω ακριβώς, θα σας γελάσω. Αυτό που ξέρω ακριβώς είναι πως κι εσείς γελάτε (έστω κάποιοι από εσάς) όπως κι εγώ, αλλά και το παρδαλό κατσίκι, με την πληρωμένη πολιτική διαφήμιση «αυτός ο άνθρωπος, αυτός». Μιλούμε για πολύ σπουδαίο τηλεοπτικό μήνυμα. Για είμαι όμως ακόμα πιο ακριβής, δεν είναι μόνο για γέλια η συγκεκριμένη διαφήμιση του απερχόμενου. Είναι κυρίως για κλάματα. Είναι τρομοκρατική επίθεση.
Τι μας θυμίζει, αλήθεια... Πρώτον, μας θυμίζει την ΕΟΚΑ και τον ρόλο που έπαιξε τα χρόνια εκείνα, αυτός ο άνθρωπος. Δεύτερον, μας θυμίζει την τρομοκρατία που ασκήθηκε σε βάρος όσων ήθελαν λύση την εποχή του δημοψηφίσματος και το τι έλεγε και πώς το έλεγε, αυτός ο άνθρωπος. Τρίτον, μας θυμίζει την πενταετία του τίποτε που έκανε αυτός ο άνθρωπος. Και τέταρτον, μας φοϊτσιάζει ότι μπορεί και να ξαναέχουμε πρόεδρο αυτόν τον άνθρωπο...

27 comments:

Anonymous said...

Άμα τούτη ήταν η πενταετία του τίποτε ,πε μου ποια πενταετία ήταν απλά μια επιτυχής πενταετία

MonachusX2 said...

Εκείνη του Βασιλείου. Τουλάχιστον είχαμε μια προοπτική.

Anonymous said...

Μαλιστα.Γι ' αυτή του συναγερμού τι έχεις να πεις.Έλεγες τα ίδια τότε ή απλά δεν έλεγες τπτ.Την αλήθεια σε παρακαλώ

MonachusX2 said...

Το το τι έλεγα και δεν έλεγα, όπως και το τι ψήφισα είναι δική μου υπόθεση και αυτή είναι η μόνη αλήθεια, φίλε Κώστα. Η δική σου άποψη είναι να ξαναβγεί ο Τάσσος γιατί ο Κληρίδης ήταν χειρότερος; Αν ναι, είσαι ελεύθερος να τον ψηφίσεις.

Anonymous said...

Ναι αλλά ασύ έγραψες ολόκληρο ειρωνικό και υποτιμητικό σχόλιο για τον Τάσσο.Γι αυτό σε ρωτώ ποιο είναι το πρόβλημα σου με τον συγκεκριμένο υποψήφιο.Γράφοντας λοιπόν το συγκεκριμένο "κατεβατό " πρέπει να είσαι σε θέση να υποστηρίξεις για ποιο λόγο λοιδορείς τον πρόεδρο.Αυτό τουλάχιστον επιτάσσει ένας σοβαρός διάλογος.

MonachusX2 said...

Τον "λοιδορώ", όπως λες, γιατί διαφώνώ με τις θέσεις αυτού του ανθρώπου, που διεκδικεί για δεύτερη φορά την ψήφο μου. Στο πώς εκφράζομαι στο μπλογκ μου, επαναλαμβάνω ότι είναι δική μου υπόθεση. Στο κάτω κάτω, αν δεν σου αρέσουν αυτά που γράφω, μην με ψηφίσεις, όταν θα κατέλθω υποψήφια.

Anonymous said...

Αγαπητή φίλη το να υποστηρίζεις ότι ο λόγος που επιτίθεσαι στον Τάσσο είναι επειδή ζητάει για 2η φορά την ψήφο σου αυτο ειναι μια αυθαίρετη αφορμή και όχι η αιτία.Επειδή δε τα ιστολόγια έχουν την χρησιμότητα στο να εκφραζει ο κάθε ένας την γνώμη του υπεύθυνα και να ακολουθούν και άλλες απόψεις των υπολοίπων,η υπευθυνότητα είναι απαραιτητη για ανάπτυξη σωστού διάλογου.Επειδή λοιπόν θα ήθελα μια υπεύθυνη απάντηση απο εσένα σου ξαναζητώ να μου πεις γιατί επιτίθεσαι στον Τάσσο. Ειμαι δε σε θέση να συζητήσω μαζί σου κάθε ένα θέμα ξεχωριστά που αφορά αυτή την διακυβέρνση.Ενδεχομενως να μάθω και πράγματα από εσένα μιας και έιμαι μικρότερος(μαλλον ,αν κρίνω από τον τίτλο του ιστολογίου σου αφου είμαι 27 ετών).Με πλήρη υπευθυνότητα σου λέω ότι δεν ανήκω σε κανένα κόμμα.

MonachusX2 said...

Δεν ανήκεις σε κανένα κόμμα (ούτε καν στο ΔΗΚΟ) και είσαι σε θέση να συζητήσεις μαζί μου "κάθε ένα θέμα ξεχωριστά που αφορά αυτή την διακυβέρνηση", μόνο και μόνο γιατί εγώ η άξεστη γριά επιτίθεμαι του Τάσσου. Τι να σου πω, παιδί μου, με αποστόμωσες και φοβάμαι να τα βάλω μαζί σου. Αν με πείσεις ότι κάνω λάθος; Θα καταστραφώ. Έχω και ένα όνομα στην κοινωνία. Αστο διάλογογια εκείνουν που σώνουν.

Anonymous said...

Ουτε καν στο δηκο.Ουτε καν στο δηκο.Ουτε καν στο δηκο.
Όταν λέω να συζητήσω κάθε ένα θέμα ξεχωριστά ,το λέω ως κατάθεση απόψεων ενός πολίτη που βίωσε αυτή την πενταετία.Δεν είπα τπτ περισσότερο που να παραπέμπει σε λανθασμένες εντυπώσεις.

Anonymous said...

Φίλε Κώστα είναι πολύ ξεκάθαρο το γιατί του επιτίθεται. Αντιγράφοντας από το κείμενο:

Του επιτίθεται για:

1. Την ΕΟΚΑ και τον ρόλο που έπαιξε τα χρόνια εκείνα.

2. την τρομοκρατία που ασκήθηκε σε βάρος όσων ήθελαν λύση την εποχή του δημοψηφίσματος και το τι έλεγε και πώς το έλεγε. (και προσθέτω: και τι έκανε ασκώντας την εξουσία του επί των ΜΜΕ)

3.Την πενταετία του τίποτε που έκανε. (ή μάλλον, της περαιτέρω κατρακύλας)

4. Το ότι μπορεί και να ξαναέχουμε πρόεδρο αυτόν (τον πιο πάνω) τον άνθρωπο, αυτόν.

Απλά και περιεκτικά.

MonachusX2 said...

Ψυχία μου ευχαριστώ για την υποστήριξη. Μια διόρθωση μόνο να κάνω στο αρχικό μου ποστ. Το "Αυτός ο άνθρωπος, αυτός" δεν είναι ούτε η Βάνου ούτε η Πάνου που τραγούδησαν, αλλά η Ρίτα Σακελαρίου.

Anonymous said...

Χμμ.Τώρα που σε υποστηριξε μίλησες.Θα το επαναλάβω(ας ελπίσω να πάρω απάντηση).
@Psychia.
5 ετία του τίποτε.Αν αυτή ήταν του τίποτε πες μου σε παρακαλώ πως θα χαρακτήριζες αυτή της δεξιάς και κυρίως γιατι.Πες μου αν υπερτέρησε καπου αυτής της κυβέρνησης.
(@ MonachusX2 && @Psychia)|| (@Psychia && !@MonachusX2)||(!@Psychia && @MonachusX2)

Σε ποιο τομέα δεν έκανε τπτ αυτή η κυβέρνηση.Σε ποιο?
Λύση?Ποια λύση.Σε τούτη που μας εσέρβιρε η δεξιά εκουσίως καμπτωμενη στις απαιτήσεις της δύσης(ως πάντα κάνει.Παλιά της τέχνη κόσκινο.)?Εγώ λύση δεν είδα.Αν ειδε κανένας λύση ας το πει με επιχειρήματα.

MonachusX2 said...

Εσύ και Αυτός ένα και το αυτό. άσε μας ρε μεγάλε, που θέλεις και επιχειρήματα και θέλεις να σου πούμε "Σε ποιο τομέα δεν έκανε τπτ αυτή η κυβέρνηση.Σε ποιο?" Τα είπε όλα τα έκανε όλα. Ευχαριστημένος;

Anonymous said...

Oreos tropos orea apantisi.

zappa said...

kostas o papadopoulos ekane pio xontres kampseis. Edwse gh kai ourano stous amerikanous gia ton bombardismo tou Irak kai ton polemo kata ths tromokratias, me thn anoxh toy AKEL. Kai pistepse me, auto htan PARA polly megalh xontrada. Epishs einai h kybernhsh papapopoulou pou idiotikpoiei ta panta sthn Kypro, einai h kybernhsh Papadopoulou pou prow8ei thn syntaksh sta 63, einai h kybernhsh Papadopoulou pou den enhmerwnei KA8OLOU ton Kypriako lao gia to ti kanei se die8nes epipedo (kai osa ma8ainoume gia ayto, kai kyriws gia to ti mpatses trwei otan "yparxei plhrhs sympnoia" opote episkeptetai ton Karamanlh, ta ma8ainoume apo ton Elladiko typo), einai o Papadopoulos (mazi me Matsakh kai Kasoulidh), pou milaei gia lysh enw den exei milhsei OUTE MIA FORA me enan Tourkokyprio gia na dei ti ginetai sthn pragmatikothta apo thn allh pleyra kai na akousei ti exei na pei o mesos T/K gia to Kypriako....
Kai o Papadopoulos einai to idio deksios me ton DHSY, mhn poume oti einai fasistas,

Oloi kseroun, kai gia ta kone me ton Giorkatzh, kai gia to pws ton ebgale apo thn fylakh kapoios apo tous tomearxes ths EOKA B otan ton anagnwrise, mesa sto praksikophma, kai alla polla.......

zappa said...

Btw, emena to gegonos oti exei gemhsei h Lefkwsia mpatsous me proideazei gia to ti mas etoimazei o sior Tassos ean tou dwsoume kai b pentaetia

Anonymous said...

@ zappa.
ise kata tis idiotikopiisis?O sinagermos itan to kateksohi komma pou prospathise na idiotikopiisi organismous kai eftihos ton stamatisan ta alla kommata.
O Tassos ti idiotikopiise?Ipopsin oti allo poulo dimosia ipiresia kai allo anatheto se kapion ena ergo gia anadiamorfosi kai meta apo kapia hronia perierhete stin idioktisia tou kratous.
2o.Orea .Ime ki ego kata tis afksisis ton orion sintaksiodotisis.Enallahtiki lisi ehis na protinis?
3o.
I deksia enimerone ton kirpiako lao gia tis pronies tou shediou annan...Etsi ki allios to ti kani oTassos se diethnes epipedo to mathenoume apo ta kanalia.Den iparhi kati to opio na ekane krifa kai ksafnika eskase kai mas efere pro tetelesmenon(vlepe sinagermo.)
4o
O Tassos ine deksios?Makari na itan etsi i deksia stin kipro.Makari.Na akolouthouse stohevmeni filolaiki politiki opos ayti tou Tassou.
5o.
Oso gia to irak?Tha po kati.Thimizi mou haraktiristiki periptosi pisfoforon pou epidi ipostirizoun ena komma (oti ki an gini)psahnoun na evroun psigamta lathon gia na iposkapsoun to simantiko ergo mia kivernisis.Se parakalo apantise mou ilikrina sto teleyteo.

sindrimin said...

Φίλε Κώστα... ψάξε και βρές τα επιχειρήματα που λές οτι έχεις. Ακούγεσαι τυφλός. Πίσω στις 9 του μήνα όταν η Μονάχους σε ρώτησε "Η δική σου άποψη είναι να ξαναβγεί ο Τάσσος γιατί ο Κληρίδης ήταν χειρότερος;", έπρεπε να πείς ναί. Άποψη.

Anonymous said...

Εγώ απλά απάντησα στα ερωτήματα του φίλου.Δεν θα καθίσω να αναπτύξω την αποψη μου για την παρούσα κυβέρνηση.Συγκεκριμένες ερωτησεις ,απαντησεις σε αυτές και περαιτέρω συζήτηση.Καλημέρες

MonachusX2 said...

Ε Κώστα, άνοιξε γιέ μου ένα μπλογκ να γράφεις ό,τι θέλεις και για όποιον θέλεις. Εν καλή εκτόνωση, άκου με...

Anonymous said...

Που να βρω την ψυχή μου το τετράφυλλο δάκρυ...
(Εν ποτούτα φαντάζομε που εν ακούεις εσύ)

MonachusX2 said...

Καλά, εσύ είσαι αλλού γι αλλού. Μεν μου ξανακάνεις την τιμή να επισκεφτείς το μπλογκ μου σε παρακαλώ.

Anonymous said...

Καλά, εσύ είσαι αλλού γι αλλού. Μεν μου ξανακάνεις την τιμή να επισκεφτείς το μπλογκ μου σε παρακαλώ.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


eleos!!!! etsi fereste se osoun exoun alli gnwmi apo ti diki sas????????????????????????????????????????????

MonachusX2 said...

Αν είναι ανώνυμοι και προσβλητικοί, έτσι ακριβώς.
Το μπλογκ του καθενός είναι δικό του ταράφι. Άλλο είναι να εκφράζεις άποψη και άλλο να είσαι προσβλητικός.

Anonymous said...

@MonachusX2
Θέλω σε παρακάλώ να μου πεις σε ποιο σημείο της συζήτησης ήμουν ή φάνηκα αγενής.
(Το δίστοιχο του Ελύτη το παράθεσα μιας και συζήτηση μεταξύ μας με τέτοια νοοτροπία που διατηρείς είναι αδύνατη.Άσε τουλάχιστον να μιλήσω με τ΄άλλα παιδιά.)

MonachusX2 said...

Δεν θέλω να χρησιμοποιείται ο δικός μου χώρος για εκτόνωση οποιουδήποτε. Είναι προσωπικό το μπλογκ. Αν θέλεις να μιλάς με τα άλλα παιδιά, επισκέφτου τα δικά τους μπλογκς, άνοιξε δικό σου ή πήγαινε στις proedrikes.blog. Ειλικρινά και χωρίς παρεξήγηση. Άλλωστε το θέμα για τη διάφημιση του Τάσσου που αποτέλεσε την αφορμή να γράψω ό,τι έγραψα, έληξε. Η διαφήμιση "Αυτός ο άνθρωπος" αποσύρθηκε.

Anonymous said...

Χμμ.Μια διόρθωση.Για την δυσφημηση του Τάσσου θες να πεις.Δεν θα πω τπτ άλλο...