Monday 18 February 2008

ΧΟ ΧΟΜΟΝΟΙΑ!!

"Να με ενημερώνεις,εντάξει;" Ήταν η τελευταία κουβέντα που μου είπε η Ε. μου χτες το απόγευμα, αφού τελικά δεν μπόρεσε να έρτει να ψηφίσει.

"Θα σε ενημερώνω" της απάντησα, αλλά ως γνωστόν δεν χρειάστηκε να της στείλω παρά μόνο ένα μήνυμα: Ο ΤΑΣΣΟΣ ΠΑΕΙ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ:-)))))

Και τι μου απαντά η πελλή μου: "Eperase dil kasoylidis xristofias? An fkei o defteros enna piasei prwta8lima i omonoia! Mum psifise xristofia... exei p to 2001 na panigirisei o laos..."

"Θα ψηφίσω ό,τι μου πει η κόρη μου"
απαντώ της εγώ, μεθυσμένη που την χαρά μου, την ώρα που εθώρουν τον Νικολάκη, το γιο του παπά του, να κλαίει στο Mega.

Και ήρθε καπάκι η απάντησή της, που πάλαι με έβαλε σε μέγα προβληματισμό:

"Hope na me paei me to xristofia o tassos epd pale en 8a piame prwta8lima.. exei p ton kairo p esimaxisan p aspri mera dn eidame! Oufou... omonoia laos prwta8lima"

9 comments:

Anonymous said...

haha. Simpa8o tin kori sou!

Ekamna je go tis idies ske4eis...an nen magkas en na tou pei 'assixtir'. Even though en ekama co-relate ton tasso me tin omonia.
Laleis na en jini i riza tou kakou!?

MonachusX2 said...

Αφού ρε Ρόαμ μου, εν λούζερ ο άνθρωπος, ήνταλος να μεν κολλήσει τζαι την Ομόνοια... Μάλλον έσιει δίκαιο η πελλή μου...

sindrimin said...

χεχε, πέρα όμως απο τ'αστεία ...προτιμάτε Κασουλίδη πρόεδρο παρά Χριστόφια με ΔΗΚΟ στη συγκυβέρνηση;

MonachusX2 said...

sindrimin στα σοβαρά κι εγώ περιμένω να δω τις "συμμαχίες".
Ακούγονται τόσα πολλά και δεν ξέρω τι να πιστέψω. Η Κυριακή πλησιάζει και προσωπικά θα αποφασίσω την τελευταία στιγμή, να ψηφίσω εκείνο που δεν θα δώσει ανταλλάγματα στον Τάσσο.

Unknown said...

Ως κάποιο σημείο, προβληματιζόμουν τι θα κάνω αυτή την Κυριακή. Όταν άκουσα τους ποικίλους εκπροσώπους του Συναγερμού (που μέχρι προχθες μιλούσαν για το ξεπέρασμα του χθες..ιστορικούς συμβιβασμούς...και άλλα ωραία) να βγάζουν πάλι το θηκάρι τα ξίφη της αντικομουνιστικής υστερίας και της αντιαριστερής καταστροφολογίας, ομολογώ μου ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι....Και στην τελική, προτιμώ τον Χριστόφια με ορισμένα διακεκριμένα στελέχη του ΔΗΚΟ όπως ο Μάρκος Κυπριανού σε ρόλο στενού κορσέ, παρά τον κο Κασουλίδη ως μαριονέτα του Αναστασιάδη.

Η πιθανή "ανασύσταση" της τριμερούς, αν συνδυασθεί με κινητικότητα στο Κυπριακό και συνέχεια της Οικονομικής Πολιτικής, προσωπικά δεν με χαλάει καθόλου.

Anonymous said...

Ναι κ. Πίττα.Πολύς προβληματισμός...Εν τα ξέρουμε την φαστισταρία της ηγεσίας του συναγερμου.Θέλετε να σας πω & μυνήματα που εστάλεισαν στο κινητό μου?Εν νομίζω άλλο κόμμα να έσιη καλιεργήσει σε τόσο μεγάλο βαθμό την προπαγάνδα.Η τριμερής είναι ΕΥΛΟΓΙΑ για τον τόπο μας.Και εγώ που εψήφισα Τάσσο στο 1ο γύρο ,ψηφίζω ΧΡΙΣΤΟΦΙΑ με ενθουσιασμό στο 2ο γύρο,ελπιζοντας να συνεχιστεί η ίδια και ακόμα καλύτερη διακυβέρνηση του τόπου εκεί που την άφησε η απερχόμενη κυβέρνηση.Εάν δε η οικονομική ταχτική είναι η ίδια με τούτη του Τάσσου,πράγματι πρέπει ν αναμένοπυμε κάτι καλύτερο.

MonachusX2 said...

Πολίτη Πίττα σέβομαι τις απόψεις σας. Εξακολουθούν να με ενοχλούν πολλά πράγματα (και αυτά που αναφέρει ο ανώνυμος- αντικομμουνιστική υστερία κλπ) αλλά και οι συναλλαγές για το μέλι της εξουσίας. Τελικά δεν είμαστε τόσο ώριμος λαός, όσο θέλουμε να περνιόμαστε. Δεν θέλω να ρίξω λευκό- δεν πιστεύω πως είναι πολιτική θέση, άλλωστε δεν μετράει-αλλά ίσως αναγκαστώ να το κάνω από φόβο μη ταυτιστώ με αυτούς που θα μας ξημερώσουν τις ίδιες ή και χειρότερες μέρες.
Πάλι απογοήτευση.

sindrimin said...

θυμούμαι κάτι λόγια...μπορει ναν του Ναζίμ Χικμέτ (μπορεί και όι). Πάντως ένας είπεν πως, "καποιος που γενιέται στην Αυστραλια εν αυστραλος, κάποιος που γενιέται στον Καναδα εν Καναδός. Κάποιος που γενιέται και μεγαλώνει στην Κύπρο, έν θα μπορέσει ποττέ να εν Κύπριος"... η κάτι παρόμοιο. Θυμούμαι το σαν παιδικήν ανάμνηση. Ξέρει κάποιος να μου πει τα ακριβή λόγια κ ποιός τα είπε; Ευχαριστώ

Anonymous said...

Δεν υπάρχει καμια αναστολη.Η διαφορά των 2 πολιτικών σχηματισμών έιναι χαώδης.Να ξαναδώσουμε και για 3η φορά να κυβερνήσει ο αναστασιάδης τα 20 τελευταία χρόνια ,εν θορω ότι εν δείγμα υγειας,ιδαίτερα όταν ο προοδευτισμός τούντου κόμματος εν στα χαρτιά.Τέλος.
Υ.Γ.Τον τραγόπαπα είδετε τον τι είπε?Μα καλα εν τόσον ηλίθιος?΅Υπόψη ότι πιστεύω στο χριστιανισμό αλλά με τέτοιες κουβέντες διχασμού,ο Θεός εν να μου μεινει και εν να απαξιώσω τέλεια την εκκλησία...